Hello everybody ! I'd like to meet people to hang out with :)

Hi ! I'm a French girl from Lille and I'm staying in Paris for 3 months ! I'd like to meet people to hang out with :)

Bonjour Evita,

Puisque vous êtes française et que vous postez sur le forum France, il serait souhaitable de vous exprimer dans la langue de Molière, sinon en haut à droite vous pouvez choisir une autre langue dont l'anglais pour passer votre message.
Bon après-midi

Où trouve t on le choix de langue ? Je suis française en effet, mais je souhaite rencontrer des anglophones...en France

J'avais bien compris votre démarche :)

En haut de cette page à droite, dans le bandeau vert il y a un drapeau ( en ce moment précis celui de la France) vous cliquez dessus et choisissez la langue désirée.

Hello,

ici vous auriez aussi bien pu aussi vous exprimer en français…certains anglophones sont francophones  :D et pourraient vous contacter….

good day!

hello
welcom to france give me your phone number i will call you
see you

in french language please !!!

Hello Evita_Budapest

To avoid confusion since you already created your first post in English, this thread has been to the anglophone version of the site.

Please carry on in written english over here.

Regards
Kenjee
Expat.com Team

Hello Evita, I'd like to meet you up and take a look Paris if you have time,because I am new comer in Paris. Please let knows, I'm very exciting meet up with France girl and learn French. Leave a text 07 53 69 82 86. Before I left wrong number. the correct number is 07 53 69 82 86.
by Barua

salut, quelqu'un interesse en faire une echange de langue? :)

Hi bloke24! Are you Franchise? I'm interested to learn French, Can you help me? Plz.

Hi! I just came to Paris a few days ago to visit my French host and other friends. I would love to meet you to explore Paris further. If you're available tonight and the next days please text me at 0040726064038.

Hello Evita, we can meet, I am a Filipina and new here in Paris too.

Hello. I wd lik to meet wv u.tnx.

Hi everyone,

I would advise you not to put your phone number on the forum. You can use your private message system.

[just a reminder, this site is not a dating website]
-------------------------------------------------------------------------

Hi Evita_Budapest > i am sure you will find lots of new contacts here ;)