Private messages

can anybody tell me why i cant send a private messages???actually m new in this site...plz help me..thanks

May I ask you how many messages you've sent in one day, before you got "blocked" ?

now it has been working thanks..

Hola Julien:
respeto la prohibición de mandar mensajes luego de haber enviado una cierta cantidad, pero últimamente no me permite enviar ni siquiera un mensaje. Me dice que no puedo "copiar y pegar".
El motivo de mis mensajes es la invitación a argentinos que viven en el extrajero a que les realice una nota radial en el segmento Argentinos por el Mundo de mi programa Buen Domingo por LT8 Radio Rosario de Rosario, Argentina, donde hago mención de ExpatBlog.
Por favor quisiera una solución, ya que esta vía es la indicada para contactar a esas personas. Gracias
Saludos
Omar Maneh
[email protected]

i think blocked sometimes, you must sent for forum

Hello All,

As for the Private Message :

Bear in mind that to fully activate your private message system, you should be active on the forum.The more you participate on threads bringing relevant materials, the more your inbox capacity will get.

Also do not copy paste messages, since our anti spam will block your private message system.

------------------------------------------

@Omar Maneh : As this is the anglophone version of the forum, could you please write only in English?

----------------------------------

Regards
Kenjee

No escribo en inglés, solo en español y: qué debo hacer con el foro?