Where can I find Spanish decorations please?

Hi, I am a Spanish teacher in Bamgalore and I need to decorate my classroom but I can't find anything related to Spain/Spanish speaking countries. Can anyone suggest a place please?

Hello dianarivera140 and welcome to Expat.com!

Harmonie.:)

Hi Diana,

There's no specific store where you can get Spanish stuff. However, you may check with ebonygautier.com . They do bring it from different part of the world. You might be lucky. You may also have a check with Instituto Hispania, Richmond Road,   080 - 41479175, 41479176  where I remember one of my friend did the interior design for one Spanish lady out there. Again try your luck.

Thanks for the info guys!

Hola,

Soy una mama que va a trasladarse a Bangalore y quisiera establecer contacto para intercambiar informacion referente a: alimentos, guarderias, casa, medicos, etc.


P:D Siento no poder ayudarte mucho con el tema de la decoracion de la clase

Hola Maria Del,

Realmente depende de qué parte de la ciudad que se mueve in Un lugar como Indira Nagar y Koramangala hará que todos estos servicios disponibles en la distancia corta.

Hi mariadel and Wildeagle,

You should write in English in this anglophone forum. Thank you

Hola soy Colombiana vivo en Bangalore, me he trasladado a vivir una temporada aqui. Saludos

Hola Diana. soy colombiana. si deseas me puedes escribir

[email protected]

Thanks everyone, we should meet sometime!

Si estoy deacuerdo deberiamos quedar y conocernos, me encantaria conocer paisanas

In English please ..

HOla Maria del, de que pais eres? Me gustaria que me escribieras, yo estare viajando a Pune en pocos dias y me gustaria poder estar en contacto contigo.  Asi compartimos experiencias.  Mi correo es  [email protected] si me deseas escribir.

Hi, could you please post only English in this Anglophone forum?

Harmonie.

I hope this interior design and decorating organization will work for you. It is a multinational organization so that can be helpful for you.

Hola Luz ,

Que tal? soy Mariadel

Quisiera saber si sigues viviendo en Bangalore. Dentro de unas semanas llego.

Gracias

Hi mariadel,

Can you please translate your post in English so that other members might be able to read and participate in the thread. Thank you! :)

Regards,

David.

P.S: Sorry for off topic.