Meeting up in Siem Reap

Hi all!

I am Eline (30y) from Holland and I will be in Siem Reap for the next couple of months. I was hoping to meet new people. Any one up for a drink or something fun? Let me know!

Greetings Eline

Hi Eline,

Welcome to Expat.com :)

I am sure the members will get in touch with you very soon.

Have a nice day,

Hasnaa
Expat.com Team

hey eline, wat grappig eindelijk een nederlander, ik ben afgelopen jaar aantal maanden in cambodja geweest, en ik ga in februari voor 3 weken terug om wat vrienden te bezoeken. in oktober-november wil ik voor een hele lange tijd vertrekken naar cambodja.
wat zijn jouw redene om voor een langere tijd in cambodja te gaan wonen? school, werk?
ik hoor graag van je, groetjes bart 27 aus die niederlande

Hey Bart,

Eigenlijk vooral voor de leuk :) een vriendin van mij is bijna de helft van het jaar in Siem Reap en heeft hier veel vrienden en ik besloot om eens met haar mee te gaan om na al die verhalen van haar zelf eens te ervaren hoe het is.

Misschien zie ik je dan in februari?

Groetjes Eline

haha ok nice, mijn planning voor february was eigelijk 6 dagen pp dan kampot kep, 2 dagen sihanoukville, terug na pp en dan mondulkiri en ratanakiri. siem reap ben ik vorig jaar geweest. maar wie weet beland ik toch nog in siem reap. maar hoe bevalt cambodja tot nu toe? trouwens de boottocht van siem reapp na battambam is echt goed.

Dear all,

It would be much appreciated if you guys can keep it in English on the English Forum so as the other members can understand and maybe participate to the discussion as well :)

Thank you

Maximilien
Expat-blog Team

Sorry for being so rude. I was kinda excited to speak some dutch again after hearing khmer voor 2 weeks ;) but we will keep it in english ;)

Sorry!

Hi Eline,

Assuming you are still around you might want to pop in to Ambar tomorrow evening.

I am a Dutch comedian doing a show there (in English) tomorrow. There will be a lot of expats there so it should be a nice excuse to meet up with some. And the guy organising it really promoted my Dutchness so I expect there to be some other Dutchies as well :)

Show start at 19:30