Learn English During Ramadan!

Do you want to:
learn how to speak English better?
improve your grammar?
increase your conversational skills?
reduce your accent?
feel more confident speaking English?
learn business English?

I can help you! One of the best ways to learn English is by taking lessons from a native speaker. I am a certified American teacher with experience teaching students at all language levels. Please contact me for more information.
_______________________________________________

Vous désirez:
apprendre à parler mieux langlais
améliorer votre grammaire
augmenter vos compétences de conversation
améliorer votre pronanciation
se sentir plus confiant en parlant Anglais
apprendre l'anglais des affaires?

Je peux vous aider! Une des meilleures façons d'apprendre l'anglais est de participer á des cours avec un professeur américain certifié. S'il vous plaît contactez-moi pour plus d'informations.Je peux vous aider! Une des meilleures façons d'apprendre l'anglais est en prenant des leçons d'un locuteur natif. Je suis un professeur américain certifié avec expérience dans l'enseignement des étudiants à tous les niveaux de langue. S'il vous plaît contactez-moi pour plus d'informations.

Hello shin-shin,

I suggest you place an advert in our section Language classes in Casablanca and also register yourself in our Private Teachers in Casablanca section for better response.

Regards

Kenjee

Thanks for the tip Kenjee! I created another post in the classified section, but I can't figure out how to register myself as a teacher. Any instructions in English?

@ shin-shin > Please note that you should click on this link : https://www.expat.com/en/business/afric … -teachers/

At your right you have a green box "Add a business", please click on it.

Finally, you only need to fill in the blanks and to click on submit.

That's all ;)

Hope everything is clear now

Priscilla.