Danish people?.

Hello all.

I really would like to know If there is any Danish people here in guiin
I come from Copenhagen and I am often in china, so i wanted to hear from other Danish people. :)

Regards,
Carsten.

Hej. Carsten. jeg er ikke i guiin men jeg har også tit søgt andre danskere. jeg bor i Yichang in Hubei province. Vi skal til de virkelige store byer som Beijing - Shanghai - Chengdu for, at møde andre Danske. Her i Yichang er der kun få udlændinge. Jeg har mødt et par Tyskere og en Canadier, der er selvfølgelig flere men jeg møder dem bare ikke. Jeg tror ikke vi danske er så gode til, at oprette grupper eller blogs, som mange andre nationaliteter er. For der er da rigtig mange danskere her i Kina.

venligst Flemming

Hej flemming
Det var da helt rart at høre fra andre danskere og jeg håber da vi kan holde kontaken vedlige selvom vi ikke bor i samme by.
Jeg har også mødt tyskere og englændere, men endnu ikke danskere, men jeg ved Der er flere danskere her i guilin og endnu flere rundt om i kina.
Du har ret i at Vi danskere er måske ikke de bedste til at kommunikere i udlandet, men det kan vi da lave om på?. :)
Jeg håber At høre mere fra dig og om din by (Yichang) . Jeg kan anbefale et besøg i guilin, her er virkelig meget at se på og det er en flot by.

Venligst Carsten

Hej. Yichang er der hvor 3 goerges dam er Du ved den store dæmning der er lavet her i Kina. De indfødte her kalder Yichang for en lille by og der bor godt 4 millioner her.. Jeg er gift med en dejlig Kinesisk kvinde, som er sygeplejerske. Når hun kan gå på pension som 55 årig om 4 år, så smutter vi til Danmark, hvis der da ellers er værd, at være til den tid for jeg læser godt nok om mange problemer for tiden. Vores velfærd ser ud til, at være i stor fare.

Min hustru skal se Danmark for første gang her til August, så det glæder hun sig meget til, men jeg har fortalt, at alt er ikke som på billeder og i fjernsynet. Hun er ivrig H.C.A læser. Hun havde hendes første H.C.A bog som 7 årig.
Hvad laver Du ellers her i Kina? Hav en god dag
Venligst flemming

Hi Carsten & flemming - can we please keep it in English on the Anglophone Forum :) ?

Yes of course, Sorry. :)