Masterscriptie: Belgische expats in Spanje

Beste leden,

Ik ben een studente van de Master Meertalige Professionele Communicatie aan de Universiteit van Antwerpen en ben voor mijn masterscriptie op zoek naar respondenten voor mijn onderzoek. Ik doe onderzoek naar de mate waarin bedrijven hun Belgische werknemers voorbereiden (zowel op taalkundig als op cultureel vlak) op hun verblijf in Spanje. Zo werd meermaals bewezen dat juist een slechte voorbereiding aan de basis ligt van het feit dat er veel expats terugkeren naar hun moederland (in dit geval België).



In deze scriptie onderzoek ik of bedrijven een voorbereiding voorzien, of dit al dan niet als nuttig wordt beschouwd door de expats zelf, of een voorbereiding voor Spanje juist helemaal overbodig is, ... Voor dit onderzoek is de samenwerking met enkele Belgische expats die actief zijn (of waren) in Spanje uiteraard van essentieel belang. Het onderzoek zal worden gevoerd aan de hand van een beknopte survey met een kort interview ter aanvulling.


Beantwoordt u aan dit profiel en wilt u graag meewerken aan die onderzoek of u heeft verdere vragen, dan mag u me altijd contacteren op het e-mailadres:[email protected]


Alvast bedankt voor uw hulp.


Met vriendelijke groeten,

Yasmin Van Cleemput

Hi Yasmin and welcome to Expat.com!

Could you please translate/ write in English in this Anglophone forum, so that each member may understand?

Thanks,
Harmonie.;)

Hi Harmonie!

I really want to write this message in English but it's actually only for Belgian expats :) The post is about my masterthesis and that I'm looking for Belgian expatriates who live(d) and work(ed) in Spain. I'm doing research whether their companies preopared them to live in another culture with another language :)
So if someone knows people who have this profile! please contact me on the following e-mail: [email protected]

Best regards,

Yasmin